tirsdag den 19. september 2017

En dejlig eftermiddag


"Det hele startede med en vandekande" - sådan starter Karina Kaas Steensens eventyr, som udviklede sig til at blive et fantastisk firma: Kaas Outdoor Living.
Mit bekendskab med Karina startede med et lift til blogtræf i Tante Grøns Have og udviklede sig såmænd også til et vandkande eventyr... eller retter sagt en besættelse.
Så da hun i sidste uge afholdt et event med tips & tricks til at indrette sit uderum, måtte jeg selvfølgelig bare deltage.


Sammen med Anne Marie Hillebro Nielsen fra Hillebro inviterede de, de deltagende til et lille hyggeligt sommerhus ved As Strand. Sommerhuset dannede rammerne om et virkelig hyggeligt og inspirerende event, hvor inde og ude smeltede sammen.






















Anne Marie fortalte om tidens trend indenfor planter og gav os et indblik i hvad der kommer på mode i boligen og til haven nu og til næste år. Stor var min overraskelse, da jeg igen kommer på mode! Det vil sige, at min hang til mange indendørs planter i hele huset, kommer på mode igen og det er en tendens jeg aldrig har sluppet.



Karina inspirerede os med en masse skønne arrangementer opstillet i haven. Reglen er, at alt er tilladt. Vi går den mørke tid i møde og det er oplagt at rykke havens stilleben op til huset, så de kan ses indefra. Forlænge have nydelsen, så den varer hele året rundt.


En del af sortimentet fra Kaas Outdoor Living var repræsenteret i havens opstillinger og jeg var, som altid meget begejstret. I skrivende stund ejer jeg 8 af de før nævnte vandekander, og har forbud om at anskaffe mig flere. Karina har sans for luksus og selvforkælelse, så mange af hendes produkter findes enten i min have eller på min ønskeseddel.


Tak til Karina og Anne Marie for et fantastisk event. Hjertet er fyldt med ideer til både inde og ude, som nu blot venter på at blive realiseret. Det var en dejlig eftermiddag med godt selskab og masser af hygge. Håber at kunne deltage igen næste gang.





6 kommentarer:

  1. Ihhh altså Heike. Sikke en skøn dag du har haft dér... heldige dig.
    Jeg kan lige forestille mig hvor mange gode ideer du har fået.. inspiration til den store guldmedalje.
    At indrette ude og inde er jo også lige mig.... You Know :-) :-)
    Jeg håber din ønskeseddel vil blive kortere - og dine ønsker bliver opfyldt.
    KNUS og mange hilsner til dig og din skønne familie

    SvarSlet
    Svar
    1. Inspirationen er stor, nu mangler kun lidt tid til at sætte det i værk. Elsker dine opstillinger, det ved du. Altid smukke og velovervejet.
      Knus Heike

      Slet
  2. Det ser vel nok hyggeligt ud, er da helt solgt til det smukke løvehoved..hvordan får jeg fat på sådan et ?
    Jeg har hørt at du får en Hubabubba af Lisbeth :o) den har hun med til mig på fredag i næste uge og så kommer jeg forbi dig med den :o)
    Knus fra Mig

    SvarSlet
    Svar
    1. Min store passion for Karina produkter er jo faktisk din skyld. Det var dig, der i sin tid hjalp med liftet til mors.
      Løvehovedet er fra Kaas outdoor living, så Karina må vide om hun har en forhandler nær dig.
      Glæder mig til dig besøg i oktober.
      Knus Heike

      Slet
  3. Åhr manner...den der orange/kobberfarvede vandkande på første billede....den er SMUK!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ha ha, kan kun grine. Det er nemlig min sidst indkøbte vandekande.
      Hilsen Heike

      Slet

Emner på bloggen

"Claus Dalby" rose 2013 2014 agapanthus Akeleje Allium Anemone Angels Tumpet Asters beauty af moscow Beauty of Moscow Bellis Belægning Beton Beverly Bier Bjergknopurt Blogtræf Blommetræ Blomsterfrø Blå anemone Bog Brown Berry Brændeskur Buketter Buksbom Bænk Bær Campanula Glomerata Alba Cardinal Rouge Chili Chokoladeblomst Chrysanthemum Claus Dalby Clematis Cosmos Cream Beauty Daglilje dahlia Det gule bed Det hvide bed Det lange kig Det røde bed Det store Bed Digitalis Discovery Drivhus Efeu Ferskentræ Flagstangs bed Flaskegræskar Forhave Forspirring Forår Fransk anemone Frugthave Frugtlunden Frugtplantage Fugle fuglehus Fuji-Kirsebær træ Gaver Geoginer Geranium Gisselfeld Glasbær Gran Græs areal Græsplæne Gunnera Harridslevgaard slot Havedam Havefestival haveplan Havestue Hedera Helix Hegn Hestemynte Heuchera Hornvioler Hortensia Hosta Hunden Hyacint Høns Høstanemone Høstfloks insekthotel japansk kirsebærtræ Jordbær Jul Julehilsen Julekort Julekugler Julerose Julestjerne juletræ Kaprifolie Kartofler kastanjer Kattehale Kejserbusk Kejserkrone Killinger Kjeld Slot Klematis Klokkeranke Kløver Knopurt Kobjælde krans Kreative hjørne Krokus Krukker Krydderurter Krysantemum Kvashegn kvægurt Kæmpe Stenbræk kæmpe verbena Lanterner Lathyrus Lathyrus "Pink Pearl" Lavendel Ligusterhækken Lilje Lupin Lyng Løg Løjtnantshjerte Løtnantshjerte Magnolia Marmelukærme Marmelukærmebusk Mini Verbena Montbretia Morgenfrue Multi Blue Mælkebøtte Nellike New Dawn Nostalgie Oliventræ Opstammet Laurbærbusk Oregano Papaver orientale Paradisæbler Parthenocissus q. Engelmannii Pelargonier Pergola Perlehyacinter Potteskur Primula Prince of Orange Projekt 2013 Projekt 2014 projekter Purpur solhat Pyntekål Pæoner Påske Påskeliljer Queen of Night Ranunkel Redekasser Regnmåler Rhododendron Roma Romantiske Haver Rosenhave Roser Rosmarin Røllike Salvie Sankt Hans Urt Skovbedet Skovhaven Skærmlilje Sne Solhat Solsikke Sommerfugl Sommerfuglebusk Spanske margueritter Spir Sporebaldrian Stalden Statudestativ Stauder stedmorblomst stjerneskærm Stokrose Stolte kavaler Stormhat Studenternellike Syren Syrentræ Tallerkensmækker Tante Grøns Have Terrasse Tidselkugle Timian Tomat Tulipan Tusindfryd Tønde Valmue Vand Vasketøj Venbend Verbena Vibeæg Vidunderblomst Vildvin Vindrue vinget benved Vinter Vintergækker Vinterhi Voksblomst Værksted Willestrup Zinnia Æbletræ Åben Have